FLORARIA FLORIS DECO

Site oficial :http://www.floris-deco.ro
Facebook https://www.facebook.com/FlorariaFlorisDeco/
Pentru decor floral deosebit nunti,botezuri,evenimente ne puteti lasa mail la floriady3@yahoo.com sau ne puteti suna de Luni -duminica orele 9:30 -20:30 tel: 0766717231



vineri, 27 iulie 2012

TI-AI ALES LUMANARILE DE NUNTA?

Buna din nou. Am revenit cu un alt articol. Saptamana trecuta am avut mult de munca.La 2 nunti de facut buchete lumanari, alte aranjamente pentru terase. Desi au fost un sfarsit de saptamana plin,foarte cald afara, am realizat 2 perechi de lumanari superbe si una de botez,nu mai zic de buchete si alte detalii . Prima nunta a avut lumanarile din trandafiri albi si movi. Au fost 59 de trandafiri abi, trandafiri movi in forma de "S" in fiecare lumanare. Au fost foarte frumoase. Nu au avut decat in partea de jos bergrass si atat. Modelul creat a fost facut pe sfera mare.Vedeti imaginile. La cealalta nunta am avut lumanari tot pe rotund create din: O lumanare contine urmatoarele flori -9 trandafiri albi - 15 frezii albe -9 orhidee albe cu visiniu in mijloc -hipericum 10 fire -bergrass -frunze galaxi - frunze mixt Vedeti imaginile.Daca va plac le puteti comanda la noi in florarie. O lumanare de botez, imi place enorm de mult. A fost compusa din : -10 minirosa roz -5 minirosa alb - 10 frezii move -13 frezii albe -5 trandafiri albi -verdeata mixt -bergrass Va las sa vedeti pozele. Mutumim pentru interes. Si nu uitati cu fiecare ocazie speciala din viata voastra o flo
are e intodeauna binevenita!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu