FLORARIA FLORIS DECO

Site oficial :http://www.floris-deco.ro
Facebook https://www.facebook.com/FlorariaFlorisDeco/
Pentru decor floral deosebit nunti,botezuri,evenimente ne puteti lasa mail la floriady3@yahoo.com sau ne puteti suna de Luni -duminica orele 9:30 -20:30 tel: 0766717231



luni, 31 decembrie 2012

BRADUL DE CRACIUN, CORONITA DE CRACIUN

In ajun de craciun am decorat  bradul la ghiveci  impreuna cu sotul meu .
Vedeti in imagini bradul de acasa si coronita de la usa!
Pe fiecare an retraiesc sentimentul din copilarie .
Anul acesta am avut tematica accesorii lucrate manual din lemn,glooburi pictate manual .
Cred in bucuria sarbatorilor si in faptul ca noi oamenii avem bucurii de cate ori ne permitem sa le avem.
Am facut anul acesta  coronite de pus la usa din brad natural pentru cei dragi.
Am primit colindatorii!
A fost frumos craciunul in familie!
Si voua va doresc sa lasati deoparte nemultumirile,partea materiala care va preocupa in tot anul,sa va bucurati sufletul cu lucruri marunte si sentimente frumoase!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu