FLORARIA FLORIS DECO

Site oficial :http://www.floris-deco.ro
Facebook https://www.facebook.com/FlorariaFlorisDeco/
Pentru decor floral deosebit nunti,botezuri,evenimente ne puteti lasa mail la floriady3@yahoo.com sau ne puteti suna de Luni -duminica orele 9:30 -20:30 tel: 0766717231



marți, 12 martie 2013

MODELE COSURI CU FLORI DE PRIMAVARA CREATE DE Floraria Flori's Deco

 Luna martie ma inspira, am gandit ca aceste cosuri mixt de flori in ghiveci combinate cu flori taiate vor fi o incantare pentru voi.
Am creat cateva modele care sa va aminteasca de primavara, de culorile vii ale florilor, de parfumul freziilor, zambilelor si frumusetea lalelelor.
Recunosc ca am avut o experienta inedita in aceasta luna si anume de a scoate aceste produse create de mine si echipa care ma ajuta (adica familia) la vanzare.Oamenii au fost incantati de frumusetea lor si acele cateva cosuri de prezentare le-am  vandut,au mai cerut si pe comanda,a fost bine.
Le multumesc tuturor pentru aprecieri,am pus mult suflet si creativitate in crearea lor, niciunul dintre cosuri nu semana cu altul .
Va las sa vedeti pozele .
Florile folosite au fost:
-primule la ghiveci,ranculus in ghiveci,cyclamen,anthurium,zambila la ghivci,kalanchoe,emente decorative














-flori taiate ca :trandafir,gerbera,lalea,ghiocel galben,crizantema,crin,orhidee,frezie,irisi,alstroemeria,verdeata mixt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu